Strony: [1] 2
  Drukuj  
Autor W±tek: Survival of the Pack Deluxe  (Przeczytany 8025 razy)
Rainbow Dash
Do¶wiadczony wilk
****
P³eæ: Kobieta
Wiadomo¶ci: 279


Nicki: Moon, Bloodspill, a jeszcze starszy Layana

12234628
Zobacz profil WWW Email
« : Styczeñ 08, 2011, 18:01:53 »

Hejka!
Dosta³am zlecenie, by to napisaæ, wiêc pisze Mrugniêcie
To tak:
W nowej wersji (nie mówiê, ¿e na pewno ale podobno) bêd±:
                                                                     Spis tre¶ci:
Zwierzêta:
1. Agresywne nied¼wiedzie
2. Cielêta i nied¼wiadki
3. Sarny te¿ siê mêcz±

Wilki:
1. Jedzenie kosztem jedzenia szczeni±t
2. Mo¿liwo¶æ odpoczynku
3. Szczeniaki w jamach
4. Polowanie znienacka
5. Osi±gniêcia, cele

Techniczne:
1. Mo¿liwo¶æ usuniêcia chatu
2. Usuwanie zapisanych gier

3. Trzymanie kontroli nad chatem
4.  Poprawienie ruchów wilka


Zwierzêta

1. Agresywne nied¼wiedzie

Opis: Po wyj¶ciu Slough Creek, nied¼wiedzie by³y bardzo tchórzliwe. Tylko dwa, na dziesiêæ nam napotkanych, by³y agresywne. (Có¿, rzadko spotykali¶my misie) W nastêpnej edycji Wolf Quest nied¼wiedzie powinny byæ bardziej agresywne i czê¶ciej spotykane. W ten sposób trudniej bêdzie pokonaæ ich ataki.. A tak¿e, wiêkszo¶æ spotkañ odbêdzie siê przy padlinie. Nie bêdzie ³atwym zwyciêstwo padliny. To równie¿ powinno byæ zmienione.

 

Poniewa¿ nied¼wiedzie s± znacznie wiêksze od wilków to w prawdziwym ¿yciu nie rusza³yby na nich czêsto. I nied¼wiedzie nigdy nie odda³yby padliny wilkom.

 
W ten sposób gra by³aby ciekawsza przez trudniejsze do pokonania ataki nied¼wiedzi. I kiedy jest to bardziej wymagaj±ce, czasami mamy przez to wiêcej zabawy.

2. Cielêta i nied¼wiadki

Opis: Podczas wiosny i lata, kiedy prawie wszystko siê rodzi, sarny i nied¼wiedzie powinny towarzyszyæ swoim m³odym. M³ode da³oby siê ³atwiej zabiæ, tak jak cielê krowy. Cielêta jelenia powinny mieæ tyle samo miêsa. M³ode nied¼wiadki mog± byæ po prostu urocze, choæ nied¼wiedzica by³aby bardzo agresywna je¿eli by¶my siê zbli¿yli. Rado¶ci z gry doda³oby je¶li dziecko mia³oby prost± animacjê (bawi±ce siê cielêta [animacja, która mo¿e byæ do¶æ podobna do zabawy szczeni±t], upadki m³odych nied¼wiedzi, etc), ale je¶li pod rêk± nie ma pieniêdzy, to zawsze animacja mo¿e byæ dodana pó¼niej..

 

Wiosna i lato to czas, kiedy natura rodzi potomstwo. Brak zró¿nicowania pomiêdzy potomstwem sprawia, ¿e gra jest mniej dok³adna, poniewa¿ wiêkszo¶æ zachowañ krêgowców opiera siê na produkcji i opieki nad potomstwem. W tym przypadku ekstremalnych zmian zachowañ gatunku w grze mo¿na pomin±æ. Jakkolwiek, pomijanie nastêpnego pokolenia w innych rodzajach mo¿e przesy³aæ wiadomo¶æ, która sygnalizuje brak znaczenia w nieplanowanych gatunkach. Dodawanie bardziej zró¿nicowanego potomstwa pozwala na wiêksze mo¿liwo¶ci polowania, które wydaje siê byæ prawdziwe pó¼n± wiosn± i latem. Ponadto samiec nied¼wiedzia nie jest jedynym niebezpieczeñstwem dla wizerunku wilków, kiedy samice maj± m³ode mog± byæ bardzo agresywne. Podczas, gdy wilki unikaj± samic z m³odymi, czasem niespodziewane spotkanie lub wypêdzenie ich zabija.

 
Posiadanie mo¿liwo¶ci ³atwiejszego polowania, które nadal stanowi wystarczaj±c± ilo¶æ po¿ywienia do karmienia szczeni±t zmniejszy stres gracza i zapewni wiêksze wzbogacanie siê w formie wyj±tkowego przestrzegania uniwersalnego charakteru ¿ycia w¶ród ssaków. Ponadto cielêta, na które mo¿na polowaæ zapewniaj± wiêksze poczucie realizmu, a tak¿e w mniejszym stopniu, poczucie ró¿norodno¶ci biologicznej. Je¶li samice z m³odymi bêd± dodane bêdzie pokazane, ¿e doros³e wilki nie s± odporne na ataki nied¼wiedzi. Podczas, gdy nied¼wiedzie maj± tendencjê do ignorowania wilków, chyba ¿e je zabij± lub przyw³aszcz± sobie ich m³ode, samica z m³odymi jest inn± histori± i powinna byæ zagro¿eniem, na które nale¿y zwróciæ uwagê podczas polowania.

3. Sarny te¿ siê mêcz±

Opis: Po rozpoczêciu po¶cigu za sarn±, by³by oddzielny wska¼nik pokazuj±cy jak jest zmêczona (ca³kowicie pe³ny wska¼nik pokazywa³by, ¿e nie jest zmêczona). Im d³u¿ej ¶cigamy sarnê, tym ni¿szy bêdzie wska¼nik. Równie¿ gryzienie sarny mo¿e sprawiæ, ¿e wska¼nik opu¶ci siê nieco o wiêksze kwoty. Niepe³ny wska¼nik pokazuje, ¿e bardziej zmêczona sarna jest wolniejsza i ³atwiej j± unieruchomiæ.

 

Podczas polowania wilk, nie tylko biega za sarn± i gryzie j± tyle, ile potrzeba. Wilki tak¿e mog± spróbowaæ zmêczyæ ofiary. W rzeczywisto¶ci polowanie jest urozmaicone o rzeczywist± wytrzyma³o¶æ wilka i ³osia, a nie o szybko¶æ. Dodanie zmêczenia saren nie tylko poka¿e graczom, ¿e wilki na polowaniu nie tylko goni± i gryz± sarnê, ale tak¿e zwiêkszy dok³adno¶æ gry.

 
Zmêczenie saren to naprawdê sposób poprawy gry, przez co czê¶æ polowania w grze jest bardziej przyjemna i dok³adna. Gracze bêd± mieli jeszcze wiêcej nauki o ¿yciu wilka, a jednocze¶nie bêd± mogli cieszyæ siê gr±. To pokazuje rzeczywiste cechy tego, jak poluj± wilki i sprawi, ¿e gra bêdzie bardziej dok³adna naukowo.

Wilki:

1. Jedzenie kosztem jedzenia szczeni±t

Opis: Czêsto podczas grania w Slough Creek znalaz³em siê, jak jestem pewien inni te¿, w sytuacji, w której prawie nie mam zdrowia, ale ca³y pasek ¿ywno¶ci dla szczeniaków. Za ka¿dym razem, kiedy tak siê dzieje, zastanawiam siê, dlaczego nie mogê zmieniæ ¿ywno¶ci dla szczeni±t do zdrowia. Bo to jeszcze ¿ywno¶æ, prawda? Co oznacza, ¿e nie powinno byæ ró¿nicy miêdzy jedzeniem bezpo¶rednio z padliny lub przekszta³caniem ¿ywno¶ci szczeni±t w energiê zdrowia. W ten sposób, nastêpnym razem, gdy gracz nie ma prawie ca³ego zdrowia wilka, ale ma ca³y pasek ¿ywno¶ci dla m³odych, a ¿adnych padlin nie widaæ, bêdzie w stanie zmieniæ ¿ywno¶ci dla szczeniaków w energiê zdrowia. Sposobem jej dzia³ania jest to, ¿e mo¿e byæ opcja w zestawie statystyk w  punkcie menu, je¶li oka¿e siê, ¿e pozwalaj± wybraæ z paska ¿ywno¶ci m³odych okre¶lon± kwotê, a nastêpnie zmieniæ, ¿eby doda³o do zdrowia. Lub mo¿na nawet zrobiæ odwrotnie, je¶li wilk mia³by du¿o zdrowia, ale nie ¿ywno¶ci dla m³odych i szczeniaki by³yby g³odne. Tak¿e ten pomys³ wydaje siê byæ bardziej skuteczny, byæ mo¿e ilo¶æ naturalnych padlin, które pojawiaj± siê, mo¿e zostaæ zmniejszona.

 

Tylko mniejszo¶æ wystêpuj±cych padlin by³aby naprawdê edukacyjna poniewa¿ by³aby ona w stanie pokazaæ, ¿e nie zawsze jest nam pomocna tylko, ¿e jest kup± miêsa le¿±c± wokó³ i czekaj±c± na spo¿ycie.

 

By³oby ³atwiej, gdy masz niskie zdrowie lub szczeniêta s± g³odne i padlin nie ma w pobli¿u.

2. Mo¿liwo¶æ odpoczynku

Opis: Jest to zarówno gra ról i odzyskania wytrzyma³o¶ci. Po naci¶niêciu klawisza L, mo¿emy usi±¶æ i odzyskaæ wytrzyma³o¶æ trochê szybciej. I po ponownym naci¶niêciu L znowu le¿ysz i  po odpoczynku odzyskujesz wytrzyma³o¶æ nawet szybciej. Stoj±c i tylko czekaj±c trwa to d³u¿ej, oko³o 2 minut, aby w pe³ni je odzyskaæ. Siedz±c trwa to 1 minutê i 30 sekund, w pozycji le¿±cej nawet szybciej, gdy le¿ysz w cieniu np. drzewa.

 

Przyczyni siê to do poprawy edukacji, ale przede wszystkim naukowej dok³adno¶ci, ¿e je¶li wilki biegaj± lub spaceruj± w s³oñcu zbyt d³ugo, to siê mêcz± i potrzebuj± odpoczynku.

 
Przyczyni siê to tak¿e do poprawy odgrywania roli, gdy gracze zjedz± du¿y posi³ek po polowaniu, na przyk³ad: po jedzeniu zaatakowaæ jelenia i nadal nie bêdzie siê zmêczonym po d³ugim polowaniu, wiêc nie musz± usi±¶æ i / lub odpoczywaæ. Równie¿, gdy gracze maj± na to ochotê.

3. Szczeniaki i jamy

Opis: Có¿, my¶lê, ¿e w zasadzie by³oby milsz± rzecz±, je¶li zrobiono by to tak, ¿e szczeniêta faktycznie mog± i¶æ do jaskini, gdy pojawi siê niebezpieczeñstwo takie jak nied¼wied¼. Je¶li mama i tata wilk (nie patrzcie tak na mnie, nie ja to wymy¶li³am! XD dop.t³um.) w³o¿± szczeniêta do jaskini i usi±d± przy otworze jaskini nastêpnie szczeniêta powinny i¶æ do niego, aby rodzice odgonili niebezpieczeñstwo daleko. Nied¼wiedzie nie bêd± w stanie dorwaæ szczeni±t, poniewa¿ s± one pod ziemi±, ale kojot ma tak± mo¿liwo¶æ, poniewa¿ mo¿e zmie¶ciæ siê w jaskini. Wiem, ¿e epizod szczeni±t zosta³ ju¿ wydany, ale to naprawdê tylko poprawê mo¿na dodaæ do nastêpnego epizodu.

 

Có¿, jestem pewien, ¿e prawdziwe m³ode wilki nie uciekaj±, gdy niebezpieczeñstwo jest blisko, to albo biegaj± do nory lub doros³y wilk ma je tam.

 
By³oby bardziej realistyczne i zrobienie opcji „ucieczki” to u³atwienie dla nowych graczy, którzy dopiero zaczynaj±.

4. Polowanie znienacka

Opis: Wilki mo¿e podkra¶æ siê do swojej ofiary, do stosunkowo niewielkiej odleg³o¶ci nie zauwa¿ony lub s³yszany.

 

By³oby lepiej pokazaæ jak prze¶ladowanie rzeczywi¶cie dzia³a, a nie ofiara ucieka lub Ciê s³yszy. Niektóre sarny prawdopodobnie nie s³ysz± cichych wilków, gdy s± one w stadach, poniewa¿ przeszkadza im chrz±kanie i mlaskanie innych saren.

 

Mo¿na dostaæ siê blisko do ofiary bez zostania zauwa¿onym i mia³oby to trochê u³atwiæ polowanie.

5. Osi±gniêcia, cele

Opis: Gracz bêdzie móg³ zarobiæ wype³niaj±c osi±gniêcia okre¶lonych celów. Na przyk³ad je¶li gracz przejdzie 20 km w grze bêdzie odblokowane osi±gniêcie. Trochê jak w systemie realizacji robót na Xbox 360. Bêd± ró¿ne cele. Zabicie X ilo¶ci zwierz±t, utrzymanie x ilo¶ci m³odych przy ¿yciu, chodzenie na pewne odleg³o¶ci, odwiedzenie wszystkich jam. Osi±gniêcia bêd± nie tylko w celach chwalenia siê. Osi±gniêcia nie maj± nazw, takich jak „podró¿nik”, „my¶liwy” itp. ekspertów ka¿dej nazwy, nie odnosz± siê do celu, musz± to zrobiæ.

 

Przyczyni siê to do poprawy do¶wiadczenia edukacyjnego WolfQuest – w ka¿dym celu mo¿na zrobiæ co¶ tak realnego jak wilk w naturze. Np. jeden cel mo¿e dotyczyæ 50 mil podró¿y, które jest tym jak wiele mil ¶rednio wilk podró¿uje ka¿dego dnia w naturalnym ¶rodowisku. Ka¿de osi±gniêcie mia³oby nazwê zwi±zan± z czym¶ konkretnym w ¿yciu wilka na wolno¶ci, lub odniesie siê do stopnia naukowego. Mog³yby byæ nazwy takie jak „wykwalifikowany my¶liwy”.

 
Wp³ynie to na poprawê gry, poniewa¿ by³oby to co¶, co mo¿na dodaæ po prostu do ka¿dej nowej wersji. Bêdzie ona stanowiæ co¶ mówi±cego w pracy, a miejmy nadziejê, podstawê do uczenia siê. Da³oby to dodatkowy czynnik zabawy w grze, która miejmy nadziejê, zatrzyma wiêcej graczy chc±cych zostaæ na d³u¿ej i przyci±gnie wiêcej graczy, którzy, miejmy nadziejê, pomog± uczyæ coraz wiêcej osób o wilkach, które s± g³ównym celem WolfQuest.

Techniczne:

1. Mo¿liwo¶æ usuniêcia czatu

Opis: Posiadaj±c mo¿liwo¶æ usuniêcia okna rozmowy doprowadzi do wyeliminowania wszelkich nadu¿yæ, co czyni grê bardziej edukacyjn± poprzez zast±pienie go dzia³aniami (takimi jak szczekanie i jêzyk cia³a).

Wilki nie mówi±, ale korzystaj± z systemu mowy cia³a do komunikacji. Ludzie na multiplayerze nie wiedz± o tym i czêsto tworz± ró¿ne rzeczy oraz niepotrzebne do gry s³owa. Powinno to znacznie zwiêkszyæ warto¶æ edukacyjn± gry.

 
Zróbmy to bardziej realistyczne i bardziej przyjazne ogó³owi. Powinno siê wyeliminowaæ niemal wszystkie tego odmiany i gry na multiplayerze.

2. Usuwanie zapisanych gier

Opis: My¶la³em o idei usuwanie gier. Je¶li siê pó¼niej decydujesz siê na to, ¿e nie chcesz graæ na tej grze to mo¿esz go usun±æ w grze zamiast usun±æ plik komputerowy. Po klikniêciu na za³adowanie zapisanej gry bêdzie przycisk, gdzie mo¿na dan± grê usun±æ. By³oby ³atwiej siê zorientowaæ, gdy trzeba za³adowaæ tylko kilka zapisanych gier, w które gramy, a nie dwadzie¶cia gier i tylko cztery u¿ywane.

 

Mój pomys³ nie bêdzie popraw± dla edukacji, ale to trochê pomo¿e.

 

Przyda siê on osobom, które maj± wiele gier i nie graj± w po³owê z nich (jak ja). Nastêpnie mo¿na usun±æ niechciane gry ³atwiej. By³oby mniej zamieszania.

3. Trzymanie kontroli nad chatem

Opis: Je¶li czyja¶ ¶rednia lub niew³a¶ciwe w trybie multiplayer zachowanie, mo¿emy mieæ przycisk na obramowaniu statystyki. Statystyka rodziny pokazuje: je¶li s± mê¿czy¼ni, kobiety, nazwê u¿ytkownika i przycisk po lewej nazwy u¿ytkownika, która mówi „Kick User” (znane niektórym z normalnych czatów, wywala u¿ytkownika z danego pokoju – dop. t³um.) przycisk mo¿e byæ bardzo przydatny dla osób, które s± po prostu niegrzeczne. I tylko twórca czata ma mo¿liwo¶æ „Kick User”. Przyk³ad1:

Wolf1: Kto ma m³ode?

LeaderOfChat: Ja.

Wolf1: Zabij je.

LeaderOfChat: (przewija do informacji o u¿ytkowniku i klika Kick)

 

Przyk³ad2:

Wolf1: Ten czat jest nudny, a Ty jeste¶ g³upi.

LeaderOfChat: Proszê byæ mi³ym i mieæ szacunek, nie chcê u¿yæ Kick wobec Ciebie.

Wolf1: Kogo to obchodzi?!

LeaderOfChat: Ostatnie ostrze¿enie. Proszê siê powstrzymaæ lub Kick.

Wolf1: (nadal)

LeaderOfChat: (przewija do informacji o u¿ytkowniku i klika Kick)

 

Mam nadziejê, ¿e WolfQuest bêdzie bardziej przyjemn± gr± dla dzieci!

 
Bêdzie uczyæ u¿ytkowników gry, ¿e aby zagraæ w grê nale¿y postêpowaæ zgodnie z zasadami.

4. Poprawienie ruchów wilka

Opis: Ruchy wilka mo¿na poprawiæ poprzez zmianê ruchu g³ow± i pozycji cia³a. Teraz wilk ko³ysze g³ow± z boku na bok, a cia³o jest bardzo blisko ziemi. G³owa powinna byæ bardzo wysuniêta do przodu, a uszy po³o¿one po sobie poniewa¿ by³oby to bardziej w intencji oraz wp³ywa³oby na wygl±d wilka, wiêc jego cia³o by³oby na wy¿szej pozycji.

 

By³yby to bardziej realistyczne ruchy  i dlatego ludzie, którzy graj± w grê wiedz±, jak wygl±daj± wilcze ruchy. Jak widaæ wilk ma bardzo rozwiniêt± intencjê wypowiedzi, jego g³owa jest bardzo nisko. Jego cia³o jest bardzo prosto w normalnej pozycji chodu, choæ stopniowo obni¿a siê wolniej.

 
Po prostu daje nam lepszy obraz, jak prawdziwy wilk ³apie swoj± ofiarê. Ruchy te sprawiaj±, ¿e gra nieco bardziej edukacyjna.

Je¶li przeczytali¶cie ca³e to... szacun! xDDD

Z blooga by Nox ;]

http://www.wolfquest.org/screenshot_gallery.php#

AAA!!! 4 pierwsze zdjêcia!Rozumiecie co to znaczy??? ¯e nie gd³ugo bêdzie WQ 2.5!!! Cynder1999 i Gwiazdeczka mi pokaza³y!
Zapisane

"Bo choæ zapomnia³ o nas ¶wiat, mokrzy od stóp do g³ów nie tracimy nadziei..."
~E. Bartosiewicz
Shadow
My¶liwy
***
P³eæ: Kobieta
Wiadomo¶ci: 234


Stary nick: Cynder1999 | Grafik.


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : Styczeñ 08, 2011, 18:02:39 »

Jeszcze mo¿liwo¶æ gry multiplayer jakby na przygodzie xD
Zapisane

Shadow
My¶liwy
***
P³eæ: Kobieta
Wiadomo¶ci: 234


Stary nick: Cynder1999 | Grafik.


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : Styczeñ 08, 2011, 18:02:57 »

Acha i jeszcze pogody maj± byæ , ale jeszcze nie oficjalnie , bo nie zatwiedzono czy deszcz lub silny wiatr wp³ywa na zapach wilka .
Zapisane

Blackmoon
Do¶wiadczony wilk
****
P³eæ: Kobieta
Wiadomo¶ci: 319


32297565
Zobacz profil Email
« Odpowiedz #3 : Styczeñ 08, 2011, 23:45:00 »

Zapowiada siê fajnie
Zapisane

Kocham wilki !!! Chichot
Shadow
My¶liwy
***
P³eæ: Kobieta
Wiadomo¶ci: 234


Stary nick: Cynder1999 | Grafik.


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : Styczeñ 09, 2011, 01:30:44 »

No bozony i pumy bêd± nie ? Chichot

Podobno multi. jak w single .

oraz pogody .

na oficjalnej stronie to pisze !
Zapisane

Shadow
My¶liwy
***
P³eæ: Kobieta
Wiadomo¶ci: 234


Stary nick: Cynder1999 | Grafik.


Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : Styczeñ 30, 2011, 20:24:57 »

Fajne informacje tak a propo xD
Zapisane

Rainbow Dash
Do¶wiadczony wilk
****
P³eæ: Kobieta
Wiadomo¶ci: 279


Nicki: Moon, Bloodspill, a jeszcze starszy Layana

12234628
Zobacz profil WWW Email
« Odpowiedz #6 : Luty 02, 2011, 10:15:00 »

Tak, zbieraj± na pioruny maj± 200/1000$ Wiêc troszkê sobie poczekamy
Zapisane

"Bo choæ zapomnia³ o nas ¶wiat, mokrzy od stóp do g³ów nie tracimy nadziei..."
~E. Bartosiewicz
Shadow
My¶liwy
***
P³eæ: Kobieta
Wiadomo¶ci: 234


Stary nick: Cynder1999 | Grafik.


Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : Luty 02, 2011, 19:14:48 »

Nom Chichot
Zapisane

Blackmoon
Do¶wiadczony wilk
****
P³eæ: Kobieta
Wiadomo¶ci: 319


32297565
Zobacz profil Email
« Odpowiedz #8 : Luty 02, 2011, 19:39:06 »

Niech siê lepiej pospiesz±! 

Bo wszyscy na t± grê czekaj±
Zapisane

Kocham wilki !!! Chichot
Rainbow Dash
Do¶wiadczony wilk
****
P³eæ: Kobieta
Wiadomo¶ci: 279


Nicki: Moon, Bloodspill, a jeszcze starszy Layana

12234628
Zobacz profil WWW Email
« Odpowiedz #9 : Luty 03, 2011, 07:53:19 »

To napisz maila, ¿e chcesz kupiæ 1000 koszulek i im zap³aæ 800$ Wtedy bêdzie szybciej xD
Zapisane

"Bo choæ zapomnia³ o nas ¶wiat, mokrzy od stóp do g³ów nie tracimy nadziei..."
~E. Bartosiewicz
Blackmoon
Do¶wiadczony wilk
****
P³eæ: Kobieta
Wiadomo¶ci: 319


32297565
Zobacz profil Email
« Odpowiedz #10 : Luty 03, 2011, 14:55:05 »

Chêtnie 
Ale musisz siê do³o¿yæ, bo nie mam tyle kasy 
Zapisane

Kocham wilki !!! Chichot
Rainbow Dash
Do¶wiadczony wilk
****
P³eæ: Kobieta
Wiadomo¶ci: 279


Nicki: Moon, Bloodspill, a jeszcze starszy Layana

12234628
Zobacz profil WWW Email
« Odpowiedz #11 : Luty 03, 2011, 15:30:39 »

Mam 10 z³. Wystarczy? xD
Zapisane

"Bo choæ zapomnia³ o nas ¶wiat, mokrzy od stóp do g³ów nie tracimy nadziei..."
~E. Bartosiewicz
Blackmoon
Do¶wiadczony wilk
****
P³eæ: Kobieta
Wiadomo¶ci: 319


32297565
Zobacz profil Email
« Odpowiedz #12 : Luty 03, 2011, 17:53:05 »

Taa, pewnie 
Zapisane

Kocham wilki !!! Chichot
koniaraniki
Go¶æ
« Odpowiedz #13 : Luty 12, 2011, 16:16:33 »

Mam nadzieje ¿e szybko bêdzie nowa czê¶æ  WQ   kocham ta gre
Zapisane
Blackmoon
Do¶wiadczony wilk
****
P³eæ: Kobieta
Wiadomo¶ci: 319


32297565
Zobacz profil Email
« Odpowiedz #14 : Luty 12, 2011, 17:47:59 »

Ja tez !!! Najlepsza gra o wilkach na ¶wiecie 

Poza tym:
Witam nowego cz³onka forum 
Zapisane

Kocham wilki !!! Chichot
Strony: [1] 2
  Drukuj  
 
Skocz do:  



Zaloguj siê podaj±c nazwê u¿ytkownika, has³o i d³ugo¶æ sesji

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum

westsnipes draco watahazlotegokla naprawiacze bizancjum